1.

Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers

دوره 10، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 233-267
Zeinab Sazegar؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh

2.

Investigating Gender and Major DIF in the Iranian National University Entrance Exam Using Multiple-Indicators Multiple-Causes Structural Equation Modelling

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 33-61
Hamdollah Ravand؛ Gholamreza Rohani؛ Tahereh Firoozi

3.

ارائه مدلی جامع از اهمیت نسبی شاخص‌های حسابداری زیست محیطی با استفاده از معادلات ساختاری

دوره 17، شماره 66، فروردین 1399، صفحه 173-203
صدیقه عزیزی؛ حجت الله سالاری؛ محمدحسین رنجبر؛ داوود خدادادی

4.

برآورد مدل‌های معادلات ساختاری در حضور داده‌های گمشده با استفاده از روش بیشینه درستنمایی با اطلاعات کامل: یک مطالعه‌ی شبیه‌سازی

دوره 8، شماره 31، فروردین 1397، صفحه 99-112
شیدا مرادی؛ شبنم فانی؛ فاطمه پورخاقان

5.

بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع

دوره 22، شماره 72، اسفند 1392، صفحه 119-141
چنگیز والمحمدی؛ شروین روشن ضمیر

6.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر بازآفرینی فضاهای همگانی (مطالعه موردی بوستان ولایت تهران)

دوره 8، شماره 25، تیر 1402، صفحه 81-118
بهنام پزشکی؛ سعید پیری؛ علیرضا استعلاجی؛ حمیدرضا صباغی

7.

واکاوی ﭼﺎلش‏هاﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺷﻬﺮﻱ ﺷﻬﺮﻫﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪ ایرانی بر اساس مدل‌سازی معادلات ساختاری ( SEM)

دوره 4، شماره 9، شهریور 1398، صفحه 115-146
محمد آیینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login