1.

Pragmatic Competence Development: Demystifying the Impact of Task Types and EFL Students' Perceptions

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 279-302
Esmaeel Ali Salimi؛ Behnam Karami

2.

ارزیابی محتوایی کتاب‌های زبان فارسی (درس‌های پایه و پایتخت ایران)در چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشدۀ بلوم

دوره 2، شماره 3، مهر 1393، صفحه 106-83
ناصر رشیدی؛ محسن راغ‌نژاد

3.

تاریخ‌نگاری مدیریت آموزشی در ترازوی نقادی

دوره 5، شماره 18، دی 1397، صفحه 1-35
آرش رسته مقدم

4.

تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان

دوره 19، شماره 68، تیر 1402
سید عباس رضوی؛ فرشته خادمی نیا؛ سید منصور مرعشی

5.

جامعه‌پذیری مصرف آب در آئینه کتب درسی تحلیل محتوای آب در کتب علوم اجتماعی-- حسین دهقان -ناصر پوررضا کریم سرا

دوره 24، شماره 77، شهریور 1396، صفحه 285-312
حسین دهقان؛ ناصر پوررضا کریم سرا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login