1.

اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا

دوره 4، شماره 16، دی 1393، صفحه 97-116
زهرا غلامی حیدرآبادی؛ شکوه نوابی نژاد؛ علی دلاور؛ عبدالله شفیع آبادی

2.

تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 78-90
اکرم هدی پور؛ پرویز شریفی درآمدی؛ فرنگیس کاظمی

3.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 165-188
علی فراهانی؛ احمد یارمحمدیان؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی

4.

مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا

دوره 4، شماره 13، فروردین 1393، صفحه 15-27
احمد یارمحمدیان؛ رویا چوپان زیده؛ فاطمه زید آبادی نژاد؛ فهیمه حسن نتاج

5.

مقایسۀ سبک اِسناد در دانش‏آموزان پسر نابینا و بینا

دوره 1، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-84
عیسی جعفری؛ اسماعیل سلیمانی؛ علی اسماعیلی

6.

مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 233-248
حمدالله خواجه حسینی؛ نورعلی فرخی؛ حسن اسدزاده

7.

واکاوی محدودیت‌های تحصیلی دانشجویان نابینا و کم‌بینا: یک پژوهش کیفی

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 99-132
یوسف ادیب؛ احد عظیمی آقبلاغ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login