1.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 16، زمستان 1390، صفحه 163-178
آنژلا عاملی؛ فرزاد فخیمی

2.

تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری

دوره 15، شماره 50، تابستان 1399، صفحه 61-94
صادق صالحی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمذی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی

دوره 7، شماره 27، بهار 1398، صفحه 175-205
حسن رنگریز؛ زهرا بایرامی شهریور

4.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت

دوره 11، شماره 33، بهار 1395، صفحه 63-83
زهره فرزین فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمود نادری بنی

5.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، بهار 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

6.

کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز 

دوره 7، شماره 20، زمستان 1391، صفحه 1-29
مهدی حقیقی کفاش؛ حامد باقری

7.

مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 29، پاییز 1398، صفحه 113-142
زهر ه دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی تبار؛ مسعود کیماسی؛ علی‌اصغر ساجدی‌فر


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.