1.

بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام

دوره 8، شماره 10، دی 1398، صفحه 31-48
مهرداد محرم زاده؛ سعیده فتاح

2.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

دوره 8، شماره 8، تیر 1398، صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

3.

نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

دوره 13، شماره 51، آذر 1385، صفحه 23-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ ماندنی تونکه نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login