1.

آغاز فلسفه از دیدگاه ویتگنشتاین متأخر و هگل

دوره 9، شماره 34، تیر 1392، صفحه 21-62
محمد مشکات

2.

تصویرسازی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا

دوره 10، شماره 39، مهر 1399، صفحه 79-98
سعید آهار؛ فرهاد قدیری؛ عباس بهرام؛ مهران کریمی

3.

جایگاه قرآن از منظر مولای متقیان، علی (ع)؛ بایسته‌ها و نبایسته‌ها

دوره 3، شماره 8، خرداد 1391، صفحه 81-106
علی اصغر زکوی؛ محمد ملائی

4.

راهبردهای تعلیم و تربیت برآمده از انسان شناختی قرآنی با تاکید بر نقش گرایش ها در وجود انسان

دوره 13، شماره 48، فروردین 1401، صفحه 65-94
سعید بهشتی؛ حسن ملکی؛ حسن اسدزاده؛ ماجده فاطمی

5.

سیاست و داستان‌سرائی؛ کارکردها و مؤلفه‌های «داستان» در سیاست بر اساس آرای هانا آرنت

دوره 12، شماره 45، مرداد 1402، صفحه 133-168
علی تدین راد؛ سارا نجف پور

6.

ضعف اراده و آکراسیا دو پدیده متمایزند؟

دوره 14، شماره 56، دی 1397، صفحه 61-85
زهرا خزاعی

7.

مدیریت دولتی در بستر جهانی: پرکردن شکافهای تئوری و عمل بین کشورهای غربی و غیر غربی

دوره 8، شماره 32.31، اسفند 1380، صفحه 25-51
ابوالحسن فقیهی؛ حسن دانایی فرد

8.

نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی

دوره 2، شماره 5، بهمن 1395، صفحه 67-105
اعظم زرقانی؛ مقصود امین خندقی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ نعمت الله موسی پور

9.

نقش ساختارهای ادبیِ آیات قرآن در اثبات نظریّة تجسّم اعمال

دوره 7، شماره 24، خرداد 1395، صفحه 105-130
ناصر کولیوند؛ نصرت نیل‌ساز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login