1.

اثربخشی‌آموزش ادراکی‌حرکتی بر اختلال‌ریاضی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دبستانی دارای اختلال‌یادگیری شهر تهران

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 171-188
فرح مملکت دوست؛ رضا پاشا؛ سعید بختیارپور؛ مرضیه طالب‌زاده شوشتری

2.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 111-135
یوسف دهقانی؛ نگین مجدبان؛ سید علی افشین؛ مهدی فرازجا

3.

اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 101-117
محمود نجفی؛ بیتا سرپولکی

4.

ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 83-113
فاطمه مظاهری تهرانی؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ مسعود شریفی

5.

تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود

دوره 10، شماره 38، تیر 1399، صفحه 55-96
علی شریفی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ نور علی فرخی

6.

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 6، شماره 24، اسفند 1395، صفحه 1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب

7.

تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 133-155
مهدی عبداله زاده رافی؛ مهسا رحیم زاده

8.

ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری

دوره 13، شماره 52، تیر 1402، صفحه 62-89
فایزه ایرانی؛ لیلا چراغ ملایی؛ مهناز اخوان تفتی

9.

شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 41، فروردین 1399، صفحه 91-116
حسین کشاورز افشار؛ عباس جواهری؛ نیکو قاضی نژاد

10.

طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 1-23
مرضیه غلامی؛ علی دلاور

11.

مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 1-19
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

12.

مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و آموزش شفقت به خود در تاب آوری و کاهش آسیب پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری (خواندن و نوشتن)

دوره 14، شماره 55، مهر 1402، صفحه 151-183
فرزانه امجدیان؛ اصغر جعفری؛ محمد قمری

13.

نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 273-300
علیرضا سنگانی؛ نگین خوش وقت؛ علیرضا همایونی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login