1.

بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد)

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 162-135
زهرا اردکانی فرد؛ مژگان عظیمی هاشمی

2.

رسانه‌‌های نوین و برجسته‌سازی در بحران‌های بین‌المللی و منطقه‌ای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020)

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 230-195
سید روح الله حاج زرگرباشی؛ میلاد لطفی

3.

مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری

دوره 14، شماره 37، خرداد 1386، صفحه 141-166
محمد مهدی فرقانی؛ یوسف خجیر

4.

مقایسه انعکاس خبرهای مربوط به کشورهای اسلامی ‌و جهان در شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی:

دوره 19، شماره 58، آذر 1391، صفحه 148-183
حسین افخمی

5.

مقایسه مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های کیهان، اطلاعات، اعتماد و اعتماد ملی در سال 1386 - ۱۳۸۵

دوره 16، شماره 45، شهریور 1388، صفحه 25-61
مهدیه حمزه ای؛ علیرضا حسینی پاکدهی؛ علی اصغر کیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login