دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,274
تعداد مشاهده مقاله30,698,337
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,211,418

1.

Designing the Process Model of Content Marketing with the Approach of Strengthening the Customers' Purchase Intention in the Keshavarzi Bank Services

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1401
Abdul Rahim Noroozi؛ Rasool Sanavifard؛ Ali Asghar Eyvazi Heshmat

2.

تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی

دوره 20، شماره 62، مهر 1389، صفحه 115-142

3.

نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی

دوره 1، شماره 3، مهر 1391، صفحه 105-122
رزگار محمدی؛ رضا صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login