1.

Providing a Framework for Virtual Reality Functions in B2B Business Customer Journey with a Focus on Immersion Features

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 197-224
Zahra Nikoosefat؛ Pejman Jafary؛ Farid Ahmadi

2.

Virtual Reality and Its Implications on Digital Content Management

دوره 2، شماره 3، خرداد 2021، صفحه 11-23
Mohammad Hassanzadeh

3.

غوطه‌وری در قطعه‌های واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 47، فروردین 1403، صفحه 367-411
عطیه مقدم منفرد؛ عباس طلوعی اشلقی؛ رضا احتشام راثی

4.

مروری بر کاربرد سیستم‌های متاورس در آموزش

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 71-96
لطیفه پورمحمدباقر اصفهانی؛ نجمیه سادات صفرآبادی

5.

واقعیت مجازی در گردشگری: تصمیم به سفر بر اساس نظریه انگیزش بیرونی و درونی

دوره 18، شماره 61، فروردین 1402، صفحه 207-237
زهرا رزمی؛ سمانه احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login