26.

مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 1-19
نسیم سیاوشی فر؛ پریسا تجلی؛ محمد مهدی شریعت باقری

27.

مقایسه کارکردهای اجرایی سالمندان با نشانگان داون با و بدون اختلال آلزایمر

دوره 8، شماره 32، آبان 1397، صفحه 113-125
فرشته یاقوتی؛ سوگند قاسم زاده؛ غلامعلی افروز

28.

مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100
نیلوفر میکاییلی؛ معصومه اسمعیلی

29.

ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال

دوره 12، شماره 45، مهر 1400
کمال پرهون؛ هادی پرهون؛ علیرضا مرادی؛ حمیدرضا حسن آبادی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login