1.

اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی ساکن دانمارک

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 205-226
محمدرضا صدری؛ محسن گل پرور؛ اصغر آقایی؛ لورا گیلیام

2.

باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 13، شماره 46، دی 1396، صفحه 31-48
محمدباقر ریحانی

3.

باور‌های هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 249-270
محمدباقر ریحانی؛ معراج درخشان؛ مریم شفیعی؛ محسن علیزاده؛ رقیه زارعی

4.

بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 79-93
احمد عابدی؛ آذین‌دخت معماریان؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی منزه

5.

پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 73-92
علیرضا دلقندی؛ دکتر فاطمه بیان فر؛ سیاوش طالع پسند

6.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 147-173
خدیجه مرادی؛ حسن اسدزاده؛ ابوالفضل کرمی؛ محمود نجفی

7.

مدل یابی علّی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابع اجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

دوره 7، شماره 28، دی 1395، صفحه 133-161
محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

8.

مرز و تحصیلات، دوگانه‌ای ناسازواره؛ تحلیل نقش مراودات مرزی در اشتیاق تحصیلی دانش آموزان مناطق مرزی استان کردستان

دوره 28، شماره 94، آذر 1400، صفحه 163-207
رشید احمدی فر

9.

ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 167-184
عزت اله قدم پور؛ محمد قاسمی پیر بلوطی؛ باقر حسنوند؛ زهرا خلیلی گشنیگانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login