1.

Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 71-86
Amir Rahimi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi؛ Rasool Norouzi Seyed Hosseini

2.

ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 1-18
مهدی بابایی؛ عباس خدایاری

3.

تحلیل و نقد قانون بای دال آمریکا در خصوص حقوق مالکیت فکری در تحقیقات تأمین مالی شده توسط بخش عمومی

دوره 7، شماره 24، مهر 1397، صفحه 143-172
محمد هادی میرشمسی؛ مریم فرضی

4.

جشن عروسی، به‌مثابه صنعتی نوظهور (مطالعه‌ای در شهر همدان)

دوره 29، شماره 99، دی 1401، صفحه 133-174
معصومه طالبی دلیر؛ علیخواه فردین؛ سید هاشم موسوی

5.

شناسایی مؤلفه‌های تجاری شدن ورزش فوتبال در ایران

دوره 29، شماره 98، مهر 1401، صفحه 121-196
زهره مهدوی فر؛ باقر ساروخانی؛ امیر مسعود امیرمظاهری

6.

طراحی مدل تجاری‌سازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاری‌سازی دانش برای آموزش عالی

دوره 3، شماره 8، آبان 1395، صفحه 61-80
طاهره سلامتی؛ احسان واعظی؛ مهدی معمارپور؛ علی رجب زاده

7.

نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 49، فروردین 1399، صفحه 225-254
علی پورنگ؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login