1.

آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 106-71
منوچهر علی شاه بابا؛ غلامرضا لطیفی؛ محمدرضا رسولی

2.

آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

دوره 5، شماره 20، تیر 1396، صفحه 121-156
پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

3.

اثرات رسانه‌های نو بر علوم انسانی

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 209-243
مرتضی مردیها

4.

اخبار جعلی و بحران کرونا دیدگاه صاحب‌نظران حوزه ارتباطات بحران

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 361-384
حامد سیف؛ آرامیس سیف؛ مهدخت بروجردی

5.

ارائه مدلی برای تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه دموکراسی در ایران: یک مطالعه داده‌بنیاد

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 36-1
یونس شکرخواه؛ محمد رضا سعیدآبادی؛ عبدالرضا نام آور

6.

ارتباط بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سبک‌های تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبک‌های یادگیری آن‌ها

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 126-107
صادق حامدی نسب؛ حمیده پاکمهر؛ علی عسگری

7.

ارزیابی ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات و افسردگی جوانان

دوره 4، شماره 13، آذر 1394، صفحه 115-141
ساینا رتبه‌ای؛ احد زارع رواسان

8.

الزامات سیاستگذاری اجتماعی در حیطه مدیریت افکار عمومی با تأکید بر نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 37، اردیبهشت 1403، صفحه 49-1
عزت اله میرزایی؛ الهام کشاورز مقدم

9.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

10.

بررسی توجه مصرف‌کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 201-232
محسن نظری؛ روزا هندیجانی؛ زینب محمدی؛ سعیده اسماعیلی

11.

بررسی جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی مجازی و تسامح قومی در بین شهروندان تهرانی (با تأکید بر گفتگوی اجتماعی)

دوره 5، شماره 20، بهمن 1398، صفحه 313-356
منیر روزبهانی؛ باقر ساروخانی؛ ستار پروین

12.

بررسی رابطه بین استفاده از ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نگرش به دوستی با جنس مخالف قبل از ازدواج (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک)

دوره 5، شماره 18، شهریور 1398، صفحه 131-166
احسان مبارکی؛ محمد شرفی

13.

بررسی رابطۀ سرمایۀ اجتماعی با توسعۀ کارآفرینی سازمانی(مطالعۀ موردی: ایران خودرو)

دوره 6، شماره 25، بهمن 1394، صفحه 63-91
منیژه محمدزاده؛ ابوالفضل امانیان؛ سیدرسول حسینی

14.

بررسی سلامت روان در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 23، مهر 1399، صفحه 169-203
فرزاد سهیلی؛ نازنین ملکیان

15.

..بررسی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 324-301
مصطفی محمدی؛ شکوفه اسدی

16.

بررسی کیفی احساس امنیت آنلاین کاربران شبکه های اجتماعی

دوره 6، شماره 21، فروردین 1399، صفحه 141-178
راضیه ذاکری هامانه؛ منصوره اعظم آزاده؛ مریم قاضی نژاد؛ سوسن باستانی

17.

بررسی میزان سرمایه اجتماعی معلمان مقاطع سه گانه‌ تحصیلی استان ایلام

دوره 5، شماره 19، تیر 1393، صفحه 112-158
اسحاق قیصریان؛ بهروز سپید نامه

18.

بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 64-82
بهروز سپیدنامه؛ فرهاد سراجی؛ علی اکبر عسگری مطیع؛ حسن مومنی؛ سعید زمانی

19.

تأثیر سازوکارهای ارتباطی اینترنت، بر الگوهای تعامل کنشگران فضای سایبر ایران

دوره 19، شماره 56، خرداد 1391، صفحه 73-116
هادی خانیکی؛ محمود بابائی

20.

تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 1-22
عبدالمجید ایمانی؛ اعظم حسینی فر؛ مسلم مبارکی

21.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر جنبش‌های اجتماعی؛ مطالعه جنبش‌های اعتراضی ایران(1398-1388)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402
بهمن ربیعی نیا؛ حسین هرسیج

22.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 35-60
سید سعید میرواحدی؛ داود حسین‌پور؛ احسان سلطان محمدلو

23.

تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 7-22
منیره موحدی؛ محمدصادق اسماعیلی‌فر؛ نادیا غلامی پور

24.

تاثیر اعتبار شبکه‌های اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 8، شماره 30، مرداد 1401، صفحه 256-235
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ سمیرا بی پروای سراب

25.

تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 285-245
فاطمه راه پیمافرد؛ افسانه مظفری؛ داوود نعمتی انارکی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


login