1.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 43-72
باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ الله یار بیگی فیروزی؛ جاوید نوری نژاد

2.

تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران

دوره 7، شماره 26، مهر 1397، صفحه 43-70
مریم کذباسفروشها؛ حمید خداداد حسینی؛ محمد آقایی

3.

تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر پیروزی احزاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی در ایران

دوره 13، شماره 48، فروردین 1403، صفحه 67-104
حسین عبادی؛ سید عبداله حیدریه؛ یونس وکیل الرعایا

4.

شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 9-42
محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login