1.

بررسی تأثیر پیام های کمیابی بر انگیزه خرید ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی گردشگران هنگام رزرو آنلاین(نقش تعدیل گری تجربه سفر)

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 9-45
محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم گلستانی

2.

شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار

دوره 13، شماره 44، دی 1397، صفحه 39-70
شیرین مهدوی؛ مصطفی عمادزاده؛ آذرنوش انصاری

3.

کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیش‌زمینه‌ها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 1-34
امیر اصلانی افراشته؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ مریم نائلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login