1.

Identification of Gamification Components In Association With User`s Experience In The Services Of Digital Libraries

دوره 4، شماره 6، فروردین 2023، صفحه 59-83
Mitra Samiei؛ Reza Rajabali Beglou؛ Fateme Tak

2.

Identifying and Modeling Factors Affecting Success or Failure of Gamification in Organizational Training

دوره 1، شماره 1، مهر 2020، صفحه 55-84
Mojtaba Vahidi-Asl؛ Zohre Jaafari-Far؛ Faezeh Aghazadeh-Par؛ Mohsen Haji Zeinolabedini

3.

آثار مکانیک‌های بازی‌وارسازی بر درگیری کاربران

دوره 31، شماره 106، دی 1401، صفحه 135-154
مجتبی باقری؛ محمد رضا سعیدآبادی؛ شاهو صبار

4.

ارزیابی مزایای بازی‌وارسازی در گردشگری (مطالعه موردی: سایت تخت جمشید)

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 229-263
پدرام فرهادی؛ نازنین تبریزی

5.

بررسی تجربی نقش بازی انگاری در وفاداری و انگیزش کارکنان

دوره 28، شماره 93، مهر 1398، صفحه 37-61
ابوالحسن حسینی؛ مهدی رئوف

6.

تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم

دوره 3، شماره 11، خرداد 1396، صفحه 79-98
نسرین محمدحسنی؛ رحیم آقازاده

7.

تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 297-326
مهسا اکبری؛ مصطفی بیگدلی؛ پروانه چارستاد

8.

شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 121-152
محمد باشکوه اجیرلو؛ گلثوم اکبری آرباطان؛ مهدی ابراهیم زاده

9.

طراحی مدل بازی پردازی در کسب‌وکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 39-60
سید سعید میرواحدی؛ محمدتقی طغرایی؛ مریم آستانه

10.

مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 137-172
کیانوش کریمی؛ جلال غفاری قدیر

11.

مطالعه کیفی فرآیند استخدام مبتنی بر بازی کاری در کسب و کارهای نوپا

دوره 29، شماره 96، تیر 1399، صفحه 121-148
حسن بودلایی؛ محمدحسین کناررودی

12.

نقش بازی وارسازی در یادگیری

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 107-130
سارا بنی عامریان؛ صلاح اسمعیلی گوجار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login