1.

L'intelligence émotionnelle, modérateur de l'effet de l'intelligence multiple sur l'apprentissage du français. Cas d'étude : étudiants en licence de l'Université de Tabriz

دوره 2، شماره 4، اردیبهشت 2022
Roxana Gholamzadeh Alam؛ Mohsen Assibpour

2.

Portfolio Assessment and the Enhancement of Higher Order Thinking through Multiple Intelligence and Dialogic Feedback

دوره 4، شماره 1، شهریور 2015، صفحه 25-1
Akram Faravani؛ Mahmood Reza Atai

3.

اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر مبنای هوش چندگانه بر بهبود عملکرد (هوش) کودکان پیش‌دبستانی شهر تهران

دوره 3، شماره 11، اردیبهشت 1397، صفحه 145-162
سحر تیماج چی؛ معصومه سادات ابطحی

4.

اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 151-177
سالار فرامرزی؛ حسین زارع؛ اعظم فتوت

5.

ساخت و هنجاریابی آزمون هوش چندگانه گاردنر

دوره 5، شماره 18، دی 1393، صفحه 179-206
سیمین دخت رضاخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login