1.

Psychometric Properties of Multiple Intelligence Developmental Assessment Scales (MIDAS) for Adults in the Iranian Context

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 165-194
Mahnaz Saeidi؛ Shahla Ostvar؛ Ali Derakhshan؛ Branton Shearer

2.

Quantifying Investment in Language Learning: Model and Questionnaire Development and Validation in the Iranian Context

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 25-56
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Saeed Rezaei؛ Reza Pishghadam

3.

ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 1-20
رضا مراد صحرایی؛ هانیه ممقانی

4.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی

دوره 9، شماره 36، تیر 1398، صفحه 183-200
ذبیح اله عباس پور؛ عباس امان الهی؛ عسگر چوبداری

5.

اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-23
محمد عسکری؛ ساسان ملکی

6.

اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت

دوره 1، شماره 2، دی 1389، صفحه 117-130
علی محمد زاده؛ محمود نجفی

7.

اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 163-183
الهام مقیمی؛ محترم نعمت طاوسی

8.

اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران

دوره 12، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 145-165
اصغر مینائی؛ مرضیه حسنی

9.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 1-22
اکبر رضایی

10.

انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 35-62
اکبر رضایی

11.

انطباق و استانداردسازی آزمون غیرکلامی هوش اسنایدرز– اومان برای کودکان 7- 5/2 سال -7 SON-R 2) (: گزارش پایانی

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 63-103
اصغر مینائی

12.

بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 147-160
فریده نرگسی؛ فاطمه ایزدی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ علی رضایی شریف

13.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان

دوره 5، شماره 20، تیر 1394، صفحه 110-120
شهرام واحدی

14.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی فرم کوتاه مقیاس خود تنظیم‌گری*

دوره 2، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 89-112
دکتر محمد علی بشارت؛ دکتر سعیده بزازیان

15.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی

دوره 3، شماره 9، مهر 1391، صفحه 1-18
مهدی عربزاده؛ پروین کدیور

16.

بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 23-40
احمد عابدی؛ محبوبه عادی پور

17.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002)

دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-20
مصطفی نیک نامی؛ دکتر علی تقی پورظهیر؛ علی دلاور؛ محمد غفاری مجلیج

18.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پنج عامل اصلی شخصیت در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 123-148
مسعود نصرت آبادی؛ محسن جوشن لو

19.

بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی

دوره 4، شماره 14، دی 1392، صفحه 25-42
غلامرضا رجبی

20.

بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 47-60
برزو امیرپور؛ افسانه شهبازی راد

21.

بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-24
جواد مصرآبادی

22.

بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS)

دوره 4، شماره 16، تیر 1393، صفحه 49-66
رضوان صالحی؛ محمدرضا عابدی؛ ایران باغبان؛ پریسا نیلفروشان

23.

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی

دوره 1، شماره 4، تیر 1390، صفحه 73-88
پروانه کدیور؛ زهرا تنها؛ مهدی عرب زاده

24.

بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 83-102
کبری حاجی علیزاده؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ امین رفیعی پور

25.

بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 103-119
سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ قوام ملتفت

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login