1.

...........................

دوره 4، شماره 13، مهر 1392، صفحه 45-68
جلیل اعتماد؛ بهرام جوکار

2.

Psychometric Properties of Multiple Intelligence Developmental Assessment Scales (MIDAS) for Adults in the Iranian Context

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 165-194
Mahnaz Saeidi؛ Shahla Ostvar؛ Ali Derakhshan؛ Branton Shearer

3.

Quantifying Investment in Language Learning: Model and Questionnaire Development and Validation in the Iranian Context

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 25-56
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Saeed Rezaei؛ Reza Pishghadam

4.

ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دوره 3، شماره 10، دی 1391، صفحه 1-20
رضا مراد صحرایی؛ هانیه ممقانی

5.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی

دوره 9، شماره 36، تیر 1398، صفحه 183-200
ذبیح اله عباس پور؛ عباس امان الهی؛ عسگر چوبداری

6.

اعتباریابی، رواسازی، و هنجاریابی آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان

دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 1-23
محمد عسکری؛ ساسان ملکی

7.

اعتبار یابی مقیاس پنج بزرگ-10 : ابزار بسیار کوتاه الگوی پنج عاملی شخصیت

دوره 1، شماره 2، دی 1389، صفحه 117-130
علی محمد زاده؛ محمود نجفی

8.

اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 163-183
الهام مقیمی؛ محترم نعمت طاوسی

9.

اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران

دوره 12، شماره 47، فروردین 1401، صفحه 145-165
اصغر مینائی؛ مرضیه حسنی

10.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 1-22
اکبر رضایی

11.

انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد

دوره 8، شماره 32، تیر 1397، صفحه 85-101
عبدالله امیدی؛ سعید اردستانی؛ حمیدرضا حسن آبادی

12.

انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 35-62
اکبر رضایی

13.

انطباق و استانداردسازی آزمون غیرکلامی هوش اسنایدرز– اومان برای کودکان 7- 5/2 سال -7 SON-R 2) (: گزارش پایانی

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 63-103
اصغر مینائی

14.

بازپژوهی حجیت روایات تفسیری با تکیه بر دیدگاه علامه طباطبائی

دوره 3، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 85-102
روح الله محمد علی‌نژاد عمران؛ کامران اویسی

15.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی فرم کوتاه مقیاس خود تنظیم‌گری*

دوره 2، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 89-112
دکتر محمد علی بشارت؛ دکتر سعیده بزازیان

16.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی مقیاس تاخیر رضامندی تحصیلی

دوره 3، شماره 9، مهر 1391، صفحه 1-18
مهدی عربزاده؛ پروین کدیور

17.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002)

دوره 1، شماره 3، فروردین 1390، صفحه 1-20
مصطفی نیک نامی؛ دکتر علی تقی پورظهیر؛ علی دلاور؛ محمد غفاری مجلیج

18.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پنج عامل اصلی شخصیت در دانشجویان

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 123-148
مسعود نصرت آبادی؛ محسن جوشن لو

19.

بررسی پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس خانواده گرایی

دوره 4، شماره 14، دی 1392، صفحه 25-42
غلامرضا رجبی

20.

بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان

دوره 8، شماره 30، دی 1396، صفحه 47-60
برزو امیرپور؛ افسانه شهبازی راد

21.

بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-24
جواد مصرآبادی

22.

بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS)

دوره 4، شماره 16، تیر 1393، صفحه 49-66
رضوان صالحی؛ محمدرضا عابدی؛ ایران باغبان؛ پریسا نیلفروشان

23.

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی

دوره 1، شماره 4، تیر 1390، صفحه 73-88
پروانه کدیور؛ زهرا تنها؛ مهدی عرب زاده

24.

بررسی ساخت عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه اضطراب سلامت در یک نمونه غیر بالینی

دوره 1، شماره 2، دی 1389، صفحه 21-46
سعیده پناهی؛ محمدعلی اصغری مقدم؛ محمدرضا شعیری؛ سمیه اقتذار نژاد

25.

بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

دوره 6، شماره 24، تیر 1395، صفحه 83-102
کبری حاجی علیزاده؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ امین رفیعی پور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login