1.

ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری

دوره 14، شماره 48، دی 1398، صفحه 211-240
سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ماه آورپور؛ فائزه اسدیان اردکانی

2.

پیشران های توسعه گردشگری خلاق با تأکید بر نقش برندسازی شهری استان کرمانشاه

دوره 19، شماره 66، تیر 1403
فاطمه یاری قلعه؛ نادر نادری؛ بیژن رضایی

3.

توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 73-99
پژمان علیپور؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

دوره 11، شماره 44، تیر 1402، صفحه 1-38
سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

5.

واکاوی عوامل موثر در برندسازی داخلی هتل های منتخب شهر یزد با رویکرد کیفی

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 41-77
فاطمه بقایی نیا؛ محمد شاکر اردکانی؛ ناهید امراللهی بیوکی؛ علی بهجتی اردکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login