1.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 65-86
زهرا سلمان؛ ناهید صیدی؛ زهرا پورآقایی اردکانی

2.

تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال

دوره 3، شماره 11، خرداد 1396، صفحه 79-98
مهین عقدائی؛ علیرضا فارسی؛ الهه عرب‌اله فیروزجاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login