1.

Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-44
Ali Benesbordi؛ Mohsen Esmaeili

2.

الگوی توزیع فضایی جزایر حرارتی در بستر ویژگی‌های اجتماعی و اقتصادی (مورد کاوی شهر تهران)

دوره 6، شماره 16، خرداد 1400، صفحه 1-23
زهرا ثروتی؛ غلامرضا لطیفی؛ علی سلطانی؛ هانیه صنایعیان

3.

توسعه راهبری دانشگاهها از منظر تبیین مولفه‌های عملکردی هیات‌های امنا و روندپژوهی کارکرد و ترکیب اعضای آن، شهاب کسکه، یوسف محب زادگان

دوره 1، شماره 5، بهمن 1389، صفحه 165-202

4.

راهکارهای مبارزه با فتنه‌های اجتماعی با تکیه بر آیات و روایات

دوره 4، شماره 15، اسفند 1392، صفحه 95-116
علی حاجی خانی؛ علی بید سرخی

5.

سقف شیشه‌ای در جانشین‌پروری زنان در مناصب مدیریتی

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1394، صفحه 91-118
لیلا الماسی؛ زهرا لبادی؛ وحیده علیپور

6.

نظام معرفت شناسی آیت الله خامنه ای در تحلیل مسائل اجتماعی سیاسی

دوره 8، شماره 28، اردیبهشت 1398، صفحه 123-154
حسین میرچراغ خانی؛ مسعود معینی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login