1.

بررسی تطبیقی اساسنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در دوره زمانی 1333 تا 1356: ارائه اصولی برای اساسنامه جدید

دوره 4، شماره 14، فروردین 1394، صفحه 123-152
علی طاهری‌فرد؛ محمد شیریجیان؛ محمدرضا مهرافشان

2.

نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 49، فروردین 1399، صفحه 225-254
علی پورنگ؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ امید بهبودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login