1.

اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 289-316
حافظ صاحب یار؛ غلامرضا گل محمدنژاد؛ عیسی برقی

2.

ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 13، شماره 49، فروردین 1401، صفحه 131-162
جعفر ثمری صفا؛ مژگان پوردل

3.

ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 179-210
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

4.

ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 69-104
محمّدباقر اکبرپورزنگلانی؛ حسین زارع؛ محمود اکرامی؛ حمید ملکی

5.

بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 362-333
حسن مومنی؛ مرجان آل بهبهانی

6.

بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی

دوره 5، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 57-76
زهرا یزدانی؛ فاطمه اسدی

7.

بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانش‌آموزان پسر و دختر سال اول دبیرستان‌های شهر اصفهان (پیش‌بینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی)

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 233-247
عزت اله قدم پور؛ داود میرزایی فر؛ سعیده سبزیان

8.

بررسی نقش میانجی گری اضطراب پیشرفت تحصیلی در رابطه بین کنترل روان شناختی والدین و درگیری تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه

دوره 10، شماره 40، دی 1398، صفحه 113-132
ماه آزادیان بجنوردی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ پروین احتشام زاده

9.

پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 231-257
احمد قدسی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی؛ محمدعلی محمدی فر

10.

پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 155-181
فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشا شریفی

11.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

12.

تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن آگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 آذر 1402
حسین نادری پور؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کردنوقابی؛ شهریار یارمحمدی واصل

13.

رابطه ثبات‌قدم، سرسختی روان‌شناختی و تاب‌آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر

دوره 18، شماره 66، دی 1401، صفحه 169-192
زکیه نجاریان؛ شهرام واحدی

14.

شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 185-204
ملیحه رمضانی؛ احمد خامسان

15.

مدل علّی بهزیستی تحصیلی براساس کمال گرایی چند بعدی بانقش میانجی درگیری تحصیلی دردختران نوجوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1401
شهین شاکری؛ ابوالفضل کرمی؛ مهشید ایزدی؛ افسانه قنبری پناه

16.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login