1.

تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

دوره 11، شماره 44، دی 1400، صفحه 57-83
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

2.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login