1.

ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی

دوره 6، شماره 15، فروردین 1386، صفحه 51-85
علی محمدنیا

2.

ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD

دوره 2، شماره 4، فروردین 1383، صفحه 41-74
منصور مومنی؛ علی آتش سوز

3.

ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا

دوره 2، شماره 5، مهر 1394، صفحه 1-30
ابوالقاسم نادری؛ طیبه حیدری کبریتی؛ عبدالرضا امیری

4.

اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو

دوره 1، شماره 4، شهریور 1392، صفحه 131-156
زیبا فرجی مقدم؛ امیر افسر

5.

بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 116-142
میرزا حسن حسینی؛ اعظم سازور

6.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

7.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت

دوره 11، شماره 33، خرداد 1395، صفحه 63-83
زهره فرزین فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمود نادری بنی

8.

رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی

دوره 8، شماره 9، مهر 1398، صفحه 110-125
یوسف رستم پور؛ جعفر برقی مقدم؛ حسین شرفی

9.

طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 257-289
مهرگان قباخلو؛ علی رجب زاده قطری؛ عباس طلوعی اشلقی؛ محمود البرزی

10.

طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

دوره 20، شماره 61، اردیبهشت 1389، صفحه 149-165
کاوه شیبانی؛ افسانه واحدیان؛ امیر صالحی پور؛ محمد مهدی پایدار

11.

عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 153-176
امیر حسین شریعتی؛ نادیا فروزان

12.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 167-192
محبوبه عرب؛ میثم شیر خدایی؛ فاطمه علی گلی فیرزوجایی

13.

مدل‏سازی فرایند تحلیل بازار از طریق رویکرد شبیه ‏سازی ترکیبی SD-DES (مطالعه موردی: بازار تلفن همراه کشور)

دوره 19، شماره 62، مهر 1400، صفحه 23-66
محسن جاویدمؤید؛ عباس طلوعی اشلقی؛ محمدعلی افشارکاظمی

14.

نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای)

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 1-34
جمشید امانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login