1.

تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید

دوره 21، شماره 69، دی 1391، صفحه 1-23
میر احمد امیرشاهی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محبوبه ربیعی؛ سمانه پارسا

2.

تعلیق تعهدات حقوق بشری دولت‌ها در وضعیت‌های اضطراری عمومی؛ بحران کووید -19

دوره 22، شماره 67، شهریور 1399، صفحه 111-140
بهرام پشمی

3.

چند نوع التزام در منظومه‌های عطار

دوره 26، شماره 92، تیر 1401، صفحه 7-29
نگین مژگانی؛ علیرضا حاجیان نژاد

4.

رویکردی به ارکان زیبا شناسی «هزاره دوم آهوی کوهی» و «آینه ای برای صداها»

دوره 11، شماره 31، خرداد 1386، صفحه 87-107
فاطمه مدرسی؛ ساحره حقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login