1.

ارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران

دوره 18، شماره 62، تیر 1402، صفحه 161-202
سید محسن لطفی آشتیانی؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

2.

الزامات کلیدی موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری پزشکی در استان گلستان

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 199-233
حسین لیوانی؛ علی فرهادی محلی؛ علیرضا معطوفی

3.

آمایش سرزمین و راهبردهای توسعة گردشگری پزشکی در راستای گسترش دهکده‌های سلامت، نمونه موردی: منطقه دو سلامت

دوره 3، شماره 7، اسفند 1397، صفحه 31-77
سیده سمیه حسینی؛ مسعود تقوایی

4.

بخش‌بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روان‌شناختی )مورد مطالعه: بیمارستان‌های منتخب شهر تهران(

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 97-124
مهدی ابراهیمی؛ سید امیرحسین طیبی ابوالحسنی

5.

بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز

دوره 8، شماره 23، آبان 1392، صفحه 1-25
مجید گودرزی؛ مسعود تقوایی؛ علی زنگی آبادی

6.

تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز

دوره 12، شماره 37، اردیبهشت 1396، صفحه 25-46
علی ایمان زاده؛ ملیکا همراه زاده؛ وحیده جعفریان؛ کامران جباری

7.

تحلیل و ارزیابی مولفه‌های کلیدی در ایجاد گردشگری سلامت پایدار در شهر تهران با کاربست مدل پادین

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 61-102
رحیم زارع

8.

شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 129-155
علی شالبافیان

9.

شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی

دوره 11، شماره 33، خرداد 1395، صفحه 1-18
محمد رضا تقی زاده یزدی؛ مهدی شامی زنجانی؛ محمد حقیقی؛ فرزانه ابوهاشم آبادی

10.

گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی

دوره 9، شماره 26، تیر 1393، صفحه 60-82
سید محمد طباطبایی؛ ابوالفضل نوری؛ زهره محمد نوری؛ فرزانه حشمتی

11.

مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران

دوره 10، شماره 30، تیر 1394
ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین؛ سوده بیات

12.

واکاوی پیامدهای منفی گردشگری پزشکی به منظور توسعه پایدار این بخش (موردمطالعه: استان کرمانشاه)

دوره 16، شماره 54، تیر 1400، صفحه 313-346
نادر نادری؛ رسول یزدانی؛ شهین بهور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login