1.

ارائه چارچوب مفهومی چندوجهی برای تجربه گردشگران مذهبی: مرور نظام ‏مند

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 105-148
فاطمه شکاری

2.

الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 24-52
حمید ضرغام بروجنی؛ معصومه توحید لو

3.

بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم)

دوره 11، شماره 36، اسفند 1395، صفحه 109-124
سید احسان حسینی پور؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ علی کاظمی

4.

به‌کارگیری روش کیو در شناسایی الگوهای ذهنی: تجربه گردشگران مذهبی

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 239-264
فاطمه زرگران خوزانی؛ عطیه شاه جعفری؛ محمد حمید ملائی

5.

تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 221-260
محمدجواد جمشیدی؛ ناصر برک پور؛ خلیل کلانتری

6.

تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی

دوره 8، شماره 23، آبان 1392، صفحه 51-69
بهروز محمدی یگانه؛ محسن احدنژاد روشنی؛ مانیا ابراهیم زاده؛ مهدی چراغی

7.

گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم)

دوره 15، شماره 51، مهر 1399، صفحه 207-228
مهدی قرخلو؛ مصطفی توکلی نغمه؛ علیرضا گروسی

8.

مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 145-190
قاسم زارعی؛ سیدعلی نقوی

9.

مرور کتاب سنجی بر پژوهش‌های گردشگری مذهبی

دوره 18، شماره 61، فروردین 1402، صفحه 139-168
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ وحید نورمندی‌پور

10.

مفهوم‌پردازی الگوی توسعه گردشگری مذهبی با تأکید بر بُقاع متبرکه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)

دوره 18، شماره 63، مهر 1402، صفحه 149-192
ایوب پژوهان؛ مسلم فلاحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login