1.

The Relationship between Sport Event Quality, Satisfaction, Perceive Value, Loyalty and Behavior Intention: A Meta-Analysis

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 151-178
NEGAR gholipour؛ erfan moradi

2.

اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 300-277
آرش زارعی؛ سردار محمدی

3.

ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران

دوره 1، شماره 4، دی 1391، صفحه 37-56
رسول نوروزی سید حسینی؛ هاشم کوزه چیان؛ فروغ فتاحی مسرور؛ صلاح دستوم

4.

ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم

دوره 15، شماره 51، مهر 1399، صفحه 57-78
لیلا وثوقی؛ زهره کیانی فیض آبادی؛ اعظم نژاد دهبکری

5.

ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران

دوره 8، شماره 21، فروردین 1392، صفحه 89-106
اکبر پورفرج؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ راحیل علی پوریان

6.

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 21-42
محمد رضا کریمی علیوچه؛ محمد مهدی احمدی؛ مهسا نظری

7.

بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان دانشگاه اصفهان و شهرکرد نسبت به برنامه های شبکه ۴ سیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 12، شماره 30، شهریور 1384، صفحه 91-121
رحمان سعیدی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتریان خدمات بانکی

دوره 23، شماره 76، دی 1393، صفحه 59-80
سیدعباس موسوی؛ سیدیعقوب حسینی؛ لیلا امیری

9.

بررسی ویژگی‌های ساختاری سکونتگاه‌های غیررسمی (مطالعه موردی: محله آخماقیه تبریز)

دوره 7، شماره 20، فروردین 1401، صفحه 85-113
علی اسکوئی ارس

10.

بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1394، صفحه 73-90
سعید طالبی؛ حسن محمودیان؛ محمدحسن سیف؛ احمد رستگار

11.

پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال

دوره 8، شماره 10، دی 1398، صفحه 49-78
علیرضا الهی؛ فرهاد فتحی

12.

تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 123-142
محمد کاظم ملازم الحسینی؛ مرتضی رجوعی؛ محسن مرادی

13.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

دوره 8، شماره 8، تیر 1398، صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

14.

تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری

دوره 11، شماره 34، آبان 1395، صفحه 93-109
محمدصالح ترکستانی؛ فهمیه مفاخری؛ فاطمه حقیقت

15.

تحلیل الگوی تعامل و آزادی و امنیت

دوره 3، شماره 8، فروردین 1393، صفحه 83-99
اصغر افتخاری

16.

رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد

دوره 8، شماره 7، فروردین 1398، صفحه 19-44
فرزانه فاتح؛ سعید آهار؛ فرزانه مرادپور؛ مسعود سلیمانی

17.

رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر

دوره 12، شماره 37، اردیبهشت 1396، صفحه 115-151
سکینه جعفری؛ محمد نجارزاده؛ نرگس جعفری؛ نگار رجبی

18.

سنجش رضایت گردشگران از کیفیت اقامتگاه‌های گردشگری روستایی با استفاده از شاخص CSM مطالعه موردی(اقامتگاهای گردشگری روستایی استان تهران)

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 33-72
نفیسه فضلی؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ مهدی پورطاهری

19.

سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 31-48
زهره فنی؛ مجتبی برغمدی؛ مجید اسکندر پور؛ منصور سلیمانی

20.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، آذر 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی

21.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

دوره 5، شماره 17، آذر 1395، صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

22.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین)

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 67-92
حبیب ابراهیم پور؛ میر علی سید نقوی؛ نور محمد یعقوبی

23.

عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری

دوره 7، شماره 20، بهمن 1391، صفحه 141-166
عظیم زارعی؛ فاطمه قربانی؛ مینو پدرام نیا

24.

مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک

دوره 8، شماره 29، آبان 1398، صفحه 143-170
لیلا ابراهیمی؛ وحید رضا میرابی؛ محمدحسین رنجبر؛ اسماعیل حسن‌پور

25.

مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت کاربران کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی

دوره 5، شماره 15، مرداد 1397، صفحه 83-102
سعید غفاری؛ الهام قربان‌نژاد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login