شیرکوند, سعید, فلاح پور, سعید, صبائی, امیرمهدی. (1398). بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(61), 131-155. doi: 10.22054/qjma.2019.44267.2026
سعید شیرکوند; سعید فلاح پور; امیرمهدی صبائی. "بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 61, 1398, 131-155. doi: 10.22054/qjma.2019.44267.2026
شیرکوند, سعید, فلاح پور, سعید, صبائی, امیرمهدی. (1398). 'بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(61), pp. 131-155. doi: 10.22054/qjma.2019.44267.2026
شیرکوند, سعید, فلاح پور, سعید, صبائی, امیرمهدی. بررسی تاثیر عرضه و تقاضای اطلاعات در فضای مجازی بر میزان سودآوری سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 16(61): 131-155. doi: 10.22054/qjma.2019.44267.2026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login