سعیدنیا, حمیدرضا. (1398). شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
حمیدرضا سعیدنیا. "شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 19, 1398, 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
سعیدنیا, حمیدرضا. (1398). 'شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(19), pp. 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
سعیدنیا, حمیدرضا. شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 6(19): 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login