پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. (1397). شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(15), 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
فاطمه پیریائی; افشین ملکی; مژده زرگر. "شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 15, 1397, 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. (1397). 'شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(15), pp. 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 4(15): 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login