آقابابائیان، پریناز؛ جمشیدی، عباسعلی و نورمحمدیان، مژده. (۱۳۹۲). «نقش آموزش و پرروش در تربیت انسانهای کارآفرین و کارآفرینی در نظام آموزشی»، اولین همایش منطقه ای کارآفرینی و تجاری سازی، اسلامشهر، دانشکده فنی و حرفهای سما واحد اسلامشهر.
اجاقی، صبا؛ رضایی، بیژن؛ نادری، نادر و جعفری، حبیب. (1395). «ارائه ی الگوی مفهومیمؤلفههای خرد و کلان نظام آموزش کارآفرینی»، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 3(4)، 39-54.
الوانی، سید مهدی؛ مقیمی، سید محمد؛ آذر، عادل و رحمتی، محمد حسین. (1390). «خط مشی گذاری در نظام آموزشی کارآفرین در ایران»، ماهنامه کار و جامعه، (140)، 5- 30.
امینی مقدم، یاسمین؛ رضایی، علی محمد و حسینی، شاهرخ مکوند. (1397). «ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش اخلاقی کودکان مبتنی بر نظریه بوربا». فصلنامه اندازهگیری تربیتی، 9(34)، 27-45.
باقری فر، علی اکبر و صالحی، کیوان. (1395). «چالشهای مهارت آموزی و پرورش هنرجویان کارآفرین در هنرستانهای فنی و حرفهای: مطالعه ای به روش پدیدار شناسی»، از مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال، تهران: سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور،1-18.
پهلوی، حسن. (1393). «مفهوم سازی آموزش کارآفرینی: بررسی ابعاد و مؤلفههای آموزش کارآفرینی با تأکید بر آموزش کارآفرینی در سازمان»، از مجموعه مقالات سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت وین، گرگان، انجمن علمیو حرفهای مدیران و حسابداران گلستان، دانشگاه آزاد اسلامیواحد علی آباد کتول.
حیدری، غلام حسین. (1389). اصول اخلاقی در پژوهش. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 1(2)، 1-161.
خدابنده لو. (1389). «بررسی زمینه های پرورش کار آفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای شهر اهواز از نظر مدیران، دبیران و دانش آموزان»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید چمران، استاد راهنما دکتر شاهی.
خسروی پور، بهمن؛ ایروانی، هوشنگ؛ حسینی، سیدمحمود و موحدمحمدی، حمید. (1386). «شناسایی و تحلیل مؤلفههای آموزشی مؤثر بر توانمندی کارآفرینانه دانشجویان مراکز آموزش عالی علمی- کاربردی»، فصلنامهعلومکشاورزیایران، 38(2)، 207-217.
رحمتی، محمدحسین؛ مقیمی، سیدمحمد و الوانی، سیدمهدی. (1389). «تحلیل نظام خط مشی گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران»، فصلنامهتوسعهکارآفرینی، 3(9)، 7-35.
رضایی، علی محمد؛ دلاور، علی؛ احدی، حسن و درتاج، فریبرز. (1389). ساخت و اعتبار یابی آموزشی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی. فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 1(1)، 1-167.
روحی، لیلا. (1393). «بررسی عوامل مؤثر بر شکل گیری کارآفرینی در دانش آموزان مقطع متوسطه (مورد مطالعه: ناحیه 1 شهرستان بهارستان)»، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور، واحد غرب.
زین آبادی، حسن رضا؛ صالحی، کیوان و پرند، کورش. (1386). «دختران و آموزش فنی حرفه ای: ارزشیابی کیفیت ابعاد فردی، اجتماعی و اقتصادی بروندادهای هنرستانهای فنی حرفه ای دخترانه شهر تهران»، پژوهش زنان، 5(2)، 129-164.
سعیدی کیا، مهدی. (1395). کارآفرینی، تهران: انتشارات آها.
سعیدی مهرآباد، محمد و مهتدی، محمدمهدی. (1387). «تأثیر آموزش کارآفرینی بر توسعه ی رفتارهای کارآفرینانه (مطالعه موردی: آموزشهای کارآفرینی وزارت کار و امور اجتماعی)»، فصلنامهتوسعهکارآفرینی،1(2)، 57- 73.
شاه حسینی، علی. (1388). کارآفرینی در عمل، تهران: انتشارات آییژ.
شریف زاده، محمد و عبدالله زاده، غلامحسین. (1394). «مؤلفههای توسعه ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی»، فصلنامهپژوهشمدیریتآموزشکشاورزی، (32)، 96-112.
شکاری، عباس؛ زارعی سبهتی، احسان و یزدخواستی، علی. (1395). «نقش الگوی آموزشهای کارآفرینی گدار کسب و کار (KAB) بر مهارتهای کارآفرینی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفهای (مطالعه موردی: استان اصفهان)»، دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، 4(7)، 31-54.
فرخی، نورعلی. (1389). ارزشیابی پایان نامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان شناسی تربیتی و علوم تربیتی . فصلنامه اندازه گیری تربیتی، 1(2)، 95-116.
محمد کاظمی، رضا؛ احمدی، آیدا و شاهمرادی، گودرز. (1395). شیوههای مناسب آموزش کارآفرینی، تهران: مؤسسه فرهنگی برهان (انتشارات مدرسه).
نادری، نادر؛ امیری، صبا؛ دل انگیزان، سهراب و جعفری؛ حبیب. (1394). «الگوسازی مفهومیتأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش»، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 2(2)، 17-34.
وطن خواه، نسیم و رضایی مقدم، کورش. (1394). «مؤلفهها و موانع ایجاد دانشکده کارآفرین از دیدگاه دانشجویان عضو و غیر عضو تعاونی دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز»، مجله تعاون و کشاورزی، 4(15)، 17-40.
یدالهی فارسی، جهانگیر. (1388). دانششنامه کارآفرینی، تهران: بنیاد دانشنامه نگاری ایران، مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، جلد1و2.
Gutiérrez, J. G., & Baquero, J. E. G. (2017). New cross-proposal entrepreneurship and innovation in educational programs in third level (tertiary) education. Contaduría y Administración, 62(1), 239-261.
Manero, P. V., & Egido, M. P. (2014). The Concept of Entrepreneur in Education: A Pedagogical Analysis. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 139, 153- 159.
Oguz, A., & Aydin, U. (2012). Education System in Knowledge Society and Model of Innovative Entrepreneur. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 47, 619- 623.
Rauch, A., & Hulsink, W. (2015). Putting entrepreneurship education where the intention to act lies: An investigation into the impact of entrepreneurship education on entrepreneurial behavior. Academy of Management Learning & Education, 14(2), 187-204.
Shamsudin, S. F. F. B., Al Mamun, A., Nawi, N. B. C., Nasir, N. A. B. M., & Zakaria, M. N. B. (2016). Policies and Practices for Entrepreneurial Education in Malaysia: A Review. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(2), 36.