آئیننامه تأسیس و راهاندازی پارکهای علم و فناوری (1381). وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. مصوب 17/12/81. مقدمه. بازیابی شده در تاریخ 24 اردیبهشت 1393، از:
http://research.atu.ac.ir/Files/56/News/1.pdf
اساسنامه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران (1384). دانشگاه تهران. مصوب 7/8/84. فصل دوم، تعاریف.
حسنزاده، محمد (1387). مدیریت دانش: مفاهیم و زیرساختها. تهران: کتابدار.
خدیور، آمنه و الهی، شعبان (1388). مدیریت استراتژیک دانش: از نظریه تا اجر. تهران: جهاد دانشگاهی، واحد تهران.
فایرستون، جوزف؛ مکاروی، مارک (1386). مباحث کلیدی در مدیریت دانش جدید. (احمد جعفر نژاد و خدیجه سفیری، مترجمان). تهران: کتاب مهربان (نشر اثر اصلی، 2003).
تقی زاده، رضا؛ جلال زاده مقدم شهری؛ آرش؛ تقی زاده، محمد (1388). ساختارهای سازمانی سازگار با مدیریت دانش. در محمد حسنزاده، امید فاطمی، ابراهیم عمرانی (به کوشش)، مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها. تهران: کتابدار، 43-59.
Lin, c., Tan, B., & Chang, S. (2008). An exploratory model of knowledge flow barriers within healthcare organizations. Information & Management. 45(5), 331–339.
Malik, Kh. (2004). Coordination of technological knowledge flows in firms. Journal of Knowledge Management. 8 (2),64 - 72.
Nissen, M. E. (2002). An Extended Model of Knowledge-Flow Dynamics. Communications of the Association for Information Systems. 8, 251-266.
Nonaka, I. (1998). The Knowledge Creating Company.In Harvard Business Review on Knowledge Management. Boston: Harvard Business School Press,21-45.
Shin, m., Holden, T., Schmidt, RA. (2001). From Knowledge Theory to Management Practice: Towards an integrated Approach. Information Processing and Management. 37(2), 335-355
Zhuge, H. (2002). Distributed team knowledge management by incorporating knowledge flow with knowledge grid. Paper presented at the Proceeding of Proc. 2nd Int'l Conf. U-KNOW, Graz, Austria.