صادقی, مهسا. (1399). انسجام دستوری در تبلیغات فارسی و انگلیسی (مطالعه موردی: فراورده‌های غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(12), 215-242. doi: 10.22054/ls.2019.38507.1173
مهسا صادقی. "انسجام دستوری در تبلیغات فارسی و انگلیسی (مطالعه موردی: فراورده‌های غذایی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 12, 1399, 215-242. doi: 10.22054/ls.2019.38507.1173
صادقی, مهسا. (1399). 'انسجام دستوری در تبلیغات فارسی و انگلیسی (مطالعه موردی: فراورده‌های غذایی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(12), pp. 215-242. doi: 10.22054/ls.2019.38507.1173
صادقی, مهسا. انسجام دستوری در تبلیغات فارسی و انگلیسی (مطالعه موردی: فراورده‌های غذایی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 7(12): 215-242. doi: 10.22054/ls.2019.38507.1173


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login