زمانی، سیدقاسم و شکیب منش، هدی. (1398). جایگاه اصل انتظارات مشروع در سازمان جهانی تجارت. پژوهش حقوق عمومی، 21(64)، 9-32. doi: 10.22054/qjpl.2019.21762.1513
درون متن: زمانی و شکیب منش (1398)
(زمانی و شکیب منش ، 1398)
الله کرمی، آزاد، امیری، ججت و طوفانی نژاد، احسان. (1396). چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی. فناوری آموزش و یادگیری، 3(12)، 27-46. doi: 10.22054/jti.2020.1024.1029
درون متن: الله کرمی و همکاران (1395)
(الله کرمی و همکاران، 1395)
سیاسی، علیرضا. (1387). گزارش یک زندگی. تهران: اختران.
درون متن: سیاسی (1387)
(سیاسی، 1387)
صالحی، محمد. (1390). عوامل مؤثر بر خودکارآمدی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس نظریه شناختی ـ اجتماعی بندورا. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد.
درون متن: صالحی (1390)
(صالحی، 1390)
فراستخواه، مقصود. (1396). استقلال دانشگاهی در ایران؛ پیش برندهها و بازدارندهها، مجموعه مقالات همایش ملی استقلال دانشگاهها: چالشها و راهبردها، تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
درون متن: فراستخواه (1396)
(فراستخواه، 1396)
References
Jackson, L. M. (2019). The psychology of prejudice: From attitudes to social action (2nd ed.). American Psychological Association
Parenthetical citations: (Jackson, 2019)
Narrative citations: جکسون
[1] (2019)
Harris, L. (2014). Instructional leadership perceptions and practices of elementary school leaders [Unpublished doctoral dissertation]. University of Virginia.
Parenthetical citation: (Harris, 2014)
Narrative citation: هریس
[2] (2014)
Sanchiz, M., Chevalier, A., & Amadieu, F. (2017). How do older and young adults start searching for information? Impact of age, domain knowledge and problem complexity on the different steps of information searching.
Computers in Human Behavior, 6(72), 67–78.
https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.02.038
Parenthetical citations: (Sanchiz et al., 2017)
Narrative citations: سانچز و همکاران
[3] (2017)
Parenthetical citation: (Cacioppo, 2019)
Narrative citation: کاسیوپو
[4] (2019)
(منابع لاتین در قلم تایمز، سایز 11 و hanging 1cm همانند نمونه ها در فرمت APA)
* ترجمه لاتین منابع فارسی، طبق فرمت استاندارد منابع لاتین، در انتهای منابع آورده شود و در ادامه منبع [In Persian] افزوده شود.
پیوست ا. الگوی مشخصات بهصورت پاورقی:
*اسم نویسنده ی مسئول ستاره دار شود و در پاورقی ایمیل نویسنده مسئول قید شود.
اعضای هیات علمی
رتبه علمی (مربی، استادیار، دانشیار، استاد)، گروه ؟، دانشگاه، شهر، کشور.
دانشجویان
دانشجوی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) رشته تحصیلی، دانشگاه، شهر، کشور.
افراد و محققان آزاد
مقطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) رشته تحصیلی، سازمان محل خدمت، شهر، کشور.
طلاب
سطح (2،3،4)، رشته تحصیلی، حوزه علمیه/ مدرسه علمیه، شهر، کشور.
افراد و محققان عضو سازمان / پژوهشکده
رتبه علمی (مربی، استادیار، دانشیار، استاد)، گروه ؟ (در صورت وجود)، موسسه، شهر، کشور.
مقاله حاضر برگرفته از رساله دکتری / پایاننامه کارشناسی ارشد رشته ................. دانشگاه ............... است / مقاله حاضر برگرفته از طرح پژوهشی با عنوان«.................................» با حمایت دانشگاه / موسسه ............... است. (قلم بی زر، سایز 10)
پیوست 2. توضیحات تکمیلی
- نرم افزار مورد استفاده حتما Microsoft Word 10 یا بالاتر باشد.
- فاصله گذاری صفحات: به صورت Multiple 0.9 باشد.
- از استایل ها برای تنظیمات استفاده شود.
- بعد از تنظیم نهایی یادداشت های راهنما حذف شود.
- اولین پاراگراف بعد از هر تیتر بدون تورفتگی
- پاراگراف های بعدی با 5/0 سانتیمتر تورفتگی
- پاورقی ها APA باشد. (نام خانوادگی، حرف اول نام. و نام خانوادگی، حرف اول نام.)
- اعداد درون متن با رسم الخط فارسی باشد.
- از علامت ممیز (/) برای اعشار استفاده شود.
- تمامی تیترها 12pt از متن قبل و 0 pt متن بعد فاصله داشته باشد.
Appendix 1. Author's Profile Guide
A Sample Profile of Faculty Members:
Academic Rank (Instructor, Assistant Professor, Associate Professor, Full Professor), Department, Faculty, University, City, Country.
Example: Assistant Professor, Educational Psychology Dept., Faculty of Psychology and Educational Sciences, Allameh Tabataba'i University, Tehran, Iran.
A Sample of Student Profile:
The Student of (Bachelor, Master, Ph.D.), Field of Study, University, City, Country.
Example: M.Sc. Student in Educational Psychology, Allameh Tabataba'i University, Tehran, Iran.
A Sample of Profile for Individuals and Freelance Researchers:
Degree (Bachelor, Master, Ph.D.), Field of Study, University, City, Country / Organization or Workplace, City, Country.
Example: Master of Educational Psychology, Allameh Tabataba'i University / Education Department, Tehran, Iran.