برجعلی, محمود, عسگری راد, زهرا, ناصری نیا, سجاد. (1400). اثربخشی آموزش روش دلگرم سازی شوانکر مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی، رضایتمندی از زندگی و تنظیم هیجانی زوجین متعارض. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 161-184. doi: 10.22054/qccpc.2020.51732.2379
محمود برجعلی; زهرا عسگری راد; سجاد ناصری نیا. "اثربخشی آموزش روش دلگرم سازی شوانکر مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی، رضایتمندی از زندگی و تنظیم هیجانی زوجین متعارض". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1400, 161-184. doi: 10.22054/qccpc.2020.51732.2379
برجعلی, محمود, عسگری راد, زهرا, ناصری نیا, سجاد. (1400). 'اثربخشی آموزش روش دلگرم سازی شوانکر مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی، رضایتمندی از زندگی و تنظیم هیجانی زوجین متعارض', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 161-184. doi: 10.22054/qccpc.2020.51732.2379
برجعلی, محمود, عسگری راد, زهرا, ناصری نیا, سجاد. اثربخشی آموزش روش دلگرم سازی شوانکر مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی، رضایتمندی از زندگی و تنظیم هیجانی زوجین متعارض. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 12(45): 161-184. doi: 10.22054/qccpc.2020.51732.2379


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login