فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. (1399). عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
محمد فتحیان بروجنی; محمد حسین اوجی. "عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 51, 1399, 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. (1399). 'عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(51), pp. 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543
فتحیان بروجنی, محمد, اوجی, محمد حسین. عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(51): 253-279. doi: 10.22054/tms.2020.19683.1543


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login