یاوری گهر, فاطمه, منصوری مؤید, فرشته. (1399). واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(ویژه نامه کووید 19), 33-58. doi: 10.22054/tms.2020.52951.2335
فاطمه یاوری گهر; فرشته منصوری مؤید. "واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, ویژه نامه کووید 19, 1399, 33-58. doi: 10.22054/tms.2020.52951.2335
یاوری گهر, فاطمه, منصوری مؤید, فرشته. (1399). 'واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(ویژه نامه کووید 19), pp. 33-58. doi: 10.22054/tms.2020.52951.2335
یاوری گهر, فاطمه, منصوری مؤید, فرشته. واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(ویژه نامه کووید 19): 33-58. doi: 10.22054/tms.2020.52951.2335


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login