دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,203
تعداد مقالات17,958
تعداد مشاهده مقاله55,158,532
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,873,898
Rahimi, Amir, Alidoust Ghahfarokhi, Ebrahim, Norouzi Seyed Hosseini, Rasool. (1399). Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), 71-86. doi: 10.22054/nass.2021.56868.1076
Amir Rahimi; Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi; Rasool Norouzi Seyed Hosseini. "Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 4, 1399, 71-86. doi: 10.22054/nass.2021.56868.1076
Rahimi, Amir, Alidoust Ghahfarokhi, Ebrahim, Norouzi Seyed Hosseini, Rasool. (1399). 'Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(4), pp. 71-86. doi: 10.22054/nass.2021.56868.1076
Rahimi, Amir, Alidoust Ghahfarokhi, Ebrahim, Norouzi Seyed Hosseini, Rasool. Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 2(4): 71-86. doi: 10.22054/nass.2021.56868.1076


login