علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1399). تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 39-62. doi: 10.22054/IMS.2020.48079.1629
وحیده علیپور; محمدرضا سعدی; عاطفه مهری بازقلعه. "تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1399, 39-62. doi: 10.22054/IMS.2020.48079.1629
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1399). 'تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 39-62. doi: 10.22054/IMS.2020.48079.1629
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(34): 39-62. doi: 10.22054/IMS.2020.48079.1629


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login