علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1399). تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل. , 9(34), 39-62.
وحیده علیپور; محمدرضا سعدی; عاطفه مهری بازقلعه. "تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل". , 9, 34, 1399, 39-62.
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. (1399). 'تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل', , 9(34), pp. 39-62.
علیپور, وحیده, سعدی, محمدرضا, مهری بازقلعه, عاطفه. تأثیر مزایای زیبایی‌شناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجی‌گری تعلق به برند در بین مصرف‌کنندگان برند اپل. , 1399; 9(34): 39-62.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.