مزرعه, شیرین, شائمی برزکی, علی, صفری, علی. (1399). نقش انتظارات نیروی کار و وعده‌های برند در شکل‌گیری تجربه برند کارفرما. سامانه مدیریت نشریات علمی, 29(98), 9-38. doi: 10.22054/jmsd.2021.46994.3428
شیرین مزرعه; علی شائمی برزکی; علی صفری. "نقش انتظارات نیروی کار و وعده‌های برند در شکل‌گیری تجربه برند کارفرما". سامانه مدیریت نشریات علمی, 29, 98, 1399, 9-38. doi: 10.22054/jmsd.2021.46994.3428
مزرعه, شیرین, شائمی برزکی, علی, صفری, علی. (1399). 'نقش انتظارات نیروی کار و وعده‌های برند در شکل‌گیری تجربه برند کارفرما', سامانه مدیریت نشریات علمی, 29(98), pp. 9-38. doi: 10.22054/jmsd.2021.46994.3428
مزرعه, شیرین, شائمی برزکی, علی, صفری, علی. نقش انتظارات نیروی کار و وعده‌های برند در شکل‌گیری تجربه برند کارفرما. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 29(98): 9-38. doi: 10.22054/jmsd.2021.46994.3428


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login