سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. (1399). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی. , 3(10), 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
زهرا سلمان; ناهید صیدی; زهرا پورآقایی اردکانی. "اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی". , 3, 10, 1399, 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. (1399). 'اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی', , 3(10), pp. 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی. , 1399; 3(10): 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.