سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. (1396). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
زهرا سلمان; ناهید صیدی; زهرا پورآقایی اردکانی. "اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 10, 1396, 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. (1396). 'اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(10), pp. 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239
سلمان, زهرا, صیدی, ناهید, پورآقایی اردکانی, زهرا. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر کانون توجه درونی-بیرونی بر مهارت دست‌خط‌نویسی دانش‌آموزان ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(10): 65-86. doi: 10.22054/soece.2021.48560.1239


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login