رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. (1400). تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), 157-182. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
وهاب رستمی; لیلا رضائی; زینب بازرگانی. "تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 36, 1400, 157-182. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. (1400). 'تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), pp. 157-182. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 9(36): 157-182. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login