رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. (1399). تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید. , (), -. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
وهاب رستمی; لیلا رضائی; زینب بازرگانی. "تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید". , , , 1399, -. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. (1399). 'تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید', , (), pp. -. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671
رستمی, وهاب, رضائی, لیلا, بازرگانی, زینب. تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت‌ها با تاکید بر شرکت‌های جدید. , 1399; (): -. doi: 10.22054/ims.2021.49640.1671


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.