وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. (1400). تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(53), 173-200. doi: 10.22054/tms.2021.57888.2466
فریبا وحیدزادگان; علی زنگی آبادی. "تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 53, 1400, 173-200. doi: 10.22054/tms.2021.57888.2466
وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. (1400). 'تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(53), pp. 173-200. doi: 10.22054/tms.2021.57888.2466
وحیدزادگان, فریبا, زنگی آبادی, علی. تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه موردمطالعه ;کلانشهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(53): 173-200. doi: 10.22054/tms.2021.57888.2466


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login