سعیدا اردکانی, سعید, کنجکاو منفرد, امیررضا, ضرابخانه, فرزانه. (1400). تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), 95-126. doi: 10.22054/tms.2021.12789
سعید سعیدا اردکانی; امیررضا کنجکاو منفرد; فرزانه ضرابخانه. "تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 54, 1400, 95-126. doi: 10.22054/tms.2021.12789
سعیدا اردکانی, سعید, کنجکاو منفرد, امیررضا, ضرابخانه, فرزانه. (1400). 'تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), pp. 95-126. doi: 10.22054/tms.2021.12789
سعیدا اردکانی, سعید, کنجکاو منفرد, امیررضا, ضرابخانه, فرزانه. تأثیر تجربه برند مقصد بر رفتار شهروندی گردشگران: با تأکید بر نقش اشتیاق، نگرش و تعهد برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(54): 95-126. doi: 10.22054/tms.2021.12789


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login