جلالی, سید مهدی, طاهری کیا, فریز, عطف, زهرا, قاسمی همدانی, ایمان. (1400). ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), 347-374. doi: 10.22054/tms.2021.12796
سید مهدی جلالی; فریز طاهری کیا; زهرا عطف; ایمان قاسمی همدانی. "ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 54, 1400, 347-374. doi: 10.22054/tms.2021.12796
جلالی, سید مهدی, طاهری کیا, فریز, عطف, زهرا, قاسمی همدانی, ایمان. (1400). 'ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(54), pp. 347-374. doi: 10.22054/tms.2021.12796
جلالی, سید مهدی, طاهری کیا, فریز, عطف, زهرا, قاسمی همدانی, ایمان. ارائه مدل تاثیر نوستالژی برند بر وفاداری در تصمیم سفرگردشگر (گردشگری زیارتی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 16(54): 347-374. doi: 10.22054/tms.2021.12796


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login