عبدالمحمد سقا, معین, هندیجانی فرد, مرتضی, کوشکی جهرمی, علیرضا. (1400). بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), 35-76. doi: 10.22054/IMS.2021.53535.1758
معین عبدالمحمد سقا; مرتضی هندیجانی فرد; علیرضا کوشکی جهرمی. "بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 35, 1400, 35-76. doi: 10.22054/IMS.2021.53535.1758
عبدالمحمد سقا, معین, هندیجانی فرد, مرتضی, کوشکی جهرمی, علیرضا. (1400). 'بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), pp. 35-76. doi: 10.22054/IMS.2021.53535.1758
عبدالمحمد سقا, معین, هندیجانی فرد, مرتضی, کوشکی جهرمی, علیرضا. بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 9(35): 35-76. doi: 10.22054/IMS.2021.53535.1758


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login